fredag hela veckan.

Hallelå.
Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna och det har faktist hållit i större
delen av dagen. Förutom att jag åkte till gymmet och när jag kom dit
upptäcker jag att det inte finns en enda bil på hela parkeringen.
Det var stängt. Det hade inte riktigt jag räknat med så jag fick åka hem
igen och tog en powerwalk istället. Det var lite surt faktist.

Just nu sitter jag och väntar på att kolckan ska gå. Ska in till stan och
träffa Viktoria. Vi tänkte ta en fika och se om det går någon bra bio.
Känns som om jag fikat varje dag den här veckan? Nästan .

Imorgon blir det utgång. Jag och tilda. Sen får vi vell se vilka mer?
Sånt som märks. Ser fram emot det iaf + att det ska bli typ 20 grader?
Så himla skönt!

Nej nu ska jag dra mig. ha en trevlig kväll va .
PUSSOSÅ!



Psöta tjejer haha. 2ans skolavsluting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0