En riktigt nice söndag!

Söndag är en sån där dag då man antingen har ångest för att det är måndag imorgon
eller så vaknar man och har ångest för lördagskvällen. Det värsta är om man slår ihop 
båda två. Kändes så skönt att vakna utan något av det där. Vaknade väldigt bra imorse
faktist. Kom inte ur sängen förens runt halv 1 kanske. Åkte till mallan och satt och
snacka lite skit om allt och inget. Det blev inte allt för mkt sömn inatt så jag somna nån
timme när jag kome hem. Sen blev det en Powerwalk runt ån med Tilda.
Nästa söndag kommer jag antagligen vakna med ångest. Vi hade tänkt att fuKKa Ur
på lördag kom vi fram till haha.

Jag vill ha sommar.
PUSSOSÅ!



..och loftahammar med mina älsklingstjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0