en ganska vanlig tisdag.

Grillkvällen igår var mycket trevlig. Jag var vell inte på topp, ont i huvet och trött men
det var kul så länge jag var där iaf. Skulle ha Kapten Morgan, fick jävla Jack? haha
jag märkte tydligen ingen skillnad. Köttet smaka tändvätska , det tog 2 timmar
att grilla och vi fick steka det sista iaf och Eldorados potatissallad
till det och tilda va tydligen alban?haha . En kort sammanfattning av kvällen.

Idag har det varit en tisdag som de flesta nu förtiden. En sväng på gymmet och sedan
hem till Ida för att kolla på Desperet Housewifes( stavning?) . Jossie kom dit lite senare med.
Hon ska flytta till USA efter studenten och stanna  i 4 jävla ÅR! jag fick en liten chock, trodde hon bra
skulle vara borta max ett år.. Vad har jag fått det ifrån?

Jag är på himla bra humör idag föressten. Fats jag vet inte varför. Det mesta känns så himla
bra bara.

nae nu blire inget mer skrivet. Ska försöka sova tänkte jag .
PUSSOSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0