perfekt avslut på en riktigt nice helg!

nemen hallå! :)

det här har varit en riktigt bra helg faktist. Kom hem från sthlm i fredags.
Den kvällen blev inte mycket av. Seg efter bussresan hem .
Fick en pratstund med Emilia och Tilda iaf.
Lördagen spenderades med Victoria som kommit hem från Norge.
Käkade , pratade , drack lite vin. Hade tänkt en utgång men vi fastnade hemma.
Det gjorde inget. Att gå ut känns rätt överskattat nu. Sitter hellre på en uteservering
i sommar när det är varmt och skönt ute istället! Hade himla trevligt iaf! :)
Bjöds på en riktig brakfrukost/brunch imorse med. Mätt var bara förnamnet på det
men blev haha.

Sen fylller jag ju år på onsdag och Jossie fyllde i fredags så vi bjöd på lite fikakalas
hemma hos henne idag med tjejorna! Tårta och cheesecake bjöds det på och jag
tror det var uppskattat. Mycket prat och skratt blev det och massa gamla minnen haha.
Efter det åkte jag till Mallan som kommit hem på en snabbvisit från Norge.
Kul att träffa henne!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka sova! Puss och så!






Jag och Victoria.
Nej inte igår haha. Typ ett och ett halvt år sedan.



Mallan och jag. skolavslutning 2an?
finns här mallsi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0