Godmorgon..

Nu är jag hemma igen efter våran lilla Norgetripp. Sandra och Alexanda skulle
åka och hälsa på tjejorna i norge och dagen innan (?) blev det bestämmt att
jag och emilia också skulle föjla med och överasska dom. Dom hade inte en aning
och belv ganska chockade om det ens räcker som ord haha. ¨
Det var riktigt värda dagar trots att jag tappade rösten en kväll och var lagom förkyld.

Men 7 tjejer som bor tsm på vääldigt liten yta. Det är inget jag kan rekomendera en
längre tid. 4 nätter inte mer. Jag uppskattade min säng väldigt mycket inatt och lite
tystnad och att få vara lite själv :P

Har fått jobb på Kolmården förövrigt. "GÖTT" ;)

Här är helgen i lite bilder.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0