Vi börjar om igen?

 Jag och att blogga passar nog inte riktigt ihop.
Får bli ett nytt försök!

Vad har hänt senast ?
Jag var i Norge och hälsade på Sara, Mallan och Karro i Norge över nyår.
Så mycket som jag skrattade under de dagarna har jag inte gjort på länge.
Det blev nog rätt tyst när jag åkte hem ;)
Nyår var riktigt roligt för en gångs skull. Vi var på en lokalfest i Årnäs( eller nåt?)
Att förstå norska tilsammans med alkohol i kroppen var inte det lättaste. Mina försök till att prata
norska var det samma haha. Men kul hade jag iaf!

Sedan har Tilda fyllt 20. Det var lite middag hemma hos henne och sedan utgång på det.
Det blev ganska tidig hemgång för min del men helt okej kväll!
I lördags var det fler födelsedagsbarn att fira. Ännu mer partaj och ännu mera alkohol.
Det är bara skit , det kommer man på speciellt på dagen efter.
Dock ska jag till Stockholm över helgen. Kan hända att det blir utgång om jag känner Linda rätt..
Men vi får se!

Snart blir det paradise hotel för min del och sedan ska jag vell försöka sova rätt skapligt.
Ska upp tidigt imorgon och sendan luncha med Victoria!
Det var jätte länge sen vi sågs så det ser jag fram emot! :) har en hel del att prata om!
Senare efter det ska jag träna.


 Här är lite bilder ifrån Norge :) Nyttårsafton, som det så vackert heter där.


 











 


Kommentarer
Postat av: dj zaR in dah house

äntligen lite uppdatering, sweeeeet!

2010-02-03 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0