Tillbaka i kära gamla Linköping.


Den här helgen har varit livad, sjukt rolig och mycket behövlig måste jag säga.
I lördags Blev det utgång på Metro. Bra sällskap, himla rolig kväll och en perfekt fylla.
På söndagen var jag för en gångs skull inte så bakis men större delen av dagen
spenderades i sängen iaf. Det är vissa söndagar till för. Chips och Twilight (stavning?) filmen
numero 2!

Igår ( måndag) sa Linda och jag att - vi går upp tidigt imorgon och går på stan hela dagen.
Jo visst så blev det ju med. Linda stängde av sitt alarm när det ringde och vi kom inte in till stan
förens runt klockan 2? Min buss hem gick vid 5 så det blev inte mycket av att gå på stan.
Vi gick till ett sushi ställe ist och åt ännu en sushibuffe. Riktigt gott, men jag tror inte det
blir sushi på ett tag nu..

Idag har jag träffat Ida en sväng sen varit på ikano med min mor. Blev lite shoppat,
bland annat ett par stövlar som inte läcker in snö och blask .. ;)
Ska till norrköping imorgon på en gruppoudition. Känns både bra, dåligt och lite nervöst.
Meeeeeen det går nog bra.

Pussochså!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0