nemen godmorgon

..för mig iallafall. Jag som hade tänkt att jag skulle hinna med så mycket
nu på förmiddagen. men ikke. Jag har vaknat till nu. Hade en dröm som jag
kom tillbaka in i flera gånger så jag kunde verkligen inte gå upp när jag hade
ställt mobilen. Jag var jagad på en gigantisk bilparkering och sen blev jag gisslan
på en liten båt. Haha man kan få till det ibland ja..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen in till stan och fika med Sandra. Innan i lördags har
vi knappt träffats sen studenten så det ska bli trevligt! Sen måste jag hem och tvätta ,
städa och packa innan jag ska träffa Tilda. Ska ju nämligen till eStockholmo imorgon.
Jag åker vid 4 och ska hinna träna, gå på stan och packa färdigt innan det. Känns som om
det kommer bli en hetsig dag då med. Jag som hade tänkt sola, när fan ska det hinnas med?




 Vill göra något med mitt hår. Är så himla trött på det.
Funderar på att göra lite slingor? Inte bli såhär ljus men lite grann.
hmm. beslutsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0