En kväll gjord på stockholms gator.


Jag kom fram till Sthlm runt halv 7 igår. Möttes upp av Linda och sara som satt och drack
kaffe och väntade på mig. Vi gick mot stan till nån kinesisk och asiatisk restaurant .
Vi åt en sjukt god Sushi buffé . Alldeles för mycket mat blev det. Svårt att sluta äta när det är
så gott. Efter det tog vi tåget hem till Linda. Fixade oss och åkte in till stan.
Vi skulle möta några killkompisar till Lida på en Irlänsk pub. Efter en diskussion med
sjukt sura vakter kom vi in.  Det var ganska litet och sjukt mycket folk. Men riktigt jävla roligt.
Saramusik och en grymt bra trubadur . Saknade Sara där då.

Helt plötsligt komer Linda fram och säger att nu ska vi dra, Jag Hade precis köpt en öl
och förstod verkligen inte varför vi skulle gå. Klockan var inte alls mycket. Vi skulle tydligen hem till
en av dom va va med på efterfest? Det var inte direkt något efterfest. Jag var 5e hjulet och ville gå
hem ist. Det slutade med att jag blev lovad godis och gav med mig. haha.

Väl där lagade jag snabbmakaroner och willys köttbullar till alla som var där. haha fy, inte alls gott.
Somande på två sekunder när vi kom hem till Linda och det känns inte som om jag riktigt vaknat än.
....och ikväll blir det ännu en utgång. Metro tror jag vi ska till. Hoppas på det iaf. Sjukt roligt ställe.
Känner mig dock inte så pigg just nu och brukar inte kunna gå ut två dagar irad.
Meeeeeen det ska nog gå! ( Linda säger att det gör det)

Finns lite bilder från gårdagen men det har jag inte tid att lägga upp nu.
Linda är redan helt fixad och jag har inte gjort något så jag ska vell göra det nu.

Pusssssss och så!







Linda :)



 och Sara.







Kommentarer
Postat av: adniL

hahaha en fråga, vad har jag gjort med mina kinder? hahahaha och gud vad kul att du blev lovad godis hahaha låter som att vi lurade hem dig till en pedofil hahaha fan vad skön, va det jag som sa så?

2010-03-30 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0